Leiderschapslessen

Een gezond functionerende kerk kan niet zonder gezond leiderschap. Leiderschap is daarom een belangrijk thema. Het is ook een gevoelig thema waarbij er zomaar spanning en ingewikkeldheid op kan duiken. Hoe ga je daar mee om?
Tegelijkertijd kan er zoveel voldoening zitten in het anderen dienen door je leiderschap heen, als je samen stappen zet die de Heer al heeft voorbereid.

Maar hoe doe je dat goed, anderen meenemen in een visie zonder ze voor je eigen karretje te spannen. Hoe bouw je aan een gezond karakter en aan gezonde teams?

Als je leiderschapsgaven hebt, dan is er niets mooier om die verder tot ontwikkeling te brengen en in zetten voor de Koning, binnen en buiten de muren van de kerk.

Daarom staan er dit seizoen 8 zondagavonden in het teken van inspiratie en toerusting op het gebied van leiderschap.

Iedere avond zet onze voorganger Arjan Zantingh een andere persoon uit de bijbel centraal. En de bijbel is een eerlijk boek, dus we hebben goed zicht op het succes én het falen van leiders.
En wat kunnen we veel leren van leiders als Mozes, Nehemia, Abigaïl, Paulus en Jezus. Super relevant voor hier en nu!
Daar willen we van leren en we zullen daarin steeds de reflectie met ons eigen leidershap zoeken.

Deze avonden zijn bedoeld voor iedereen die binnen en/of buiten de Stadskerk actief is op het gebied van leiderschap of daar interesse in heeft.

De data zijn:
30 oktober 2022 Nehemia
27 november 2022 Daniël
22 januari 2023 Mozes
26 februari 2023 Paulus
26 maart 2023 Petrus
23 april 2023 David
4 juni 2023 Jezus
2 juli 2023

De avonden duren van 19:30-21:30 uur.

Ja, ik meld me aan!

• Naam *