Ravaqim

Ravaqim is opgericht voor christelijke alleenstaanden. We geloven dat het belangrijk is dat juist ook deze groep een “plek” heeft binnen onze gemeente waar zij elkaar kunnen ontmoeten. “Single zijn in de kerk” heeft immers zo zijn eigen uitdagingen. Als je alleenstaand bent, herken je dat vast en juist dat is wat ons bindt. Ons doel is om door ontmoetingen het netwerk van alleenstaanden uit te breiden, nieuwe vriendschappen aan te gaan en om elkaar te bemoedigen en op te bouwen. Met Ravaqim beogen we een netwerk voor christelijke alleenstaanden te faciliteren. In eerste instantie binnen onze eigen kerkmuren maar zeker ook daarbuiten. Ons beeld daarbij is Noord Nederland. Met een kernteam organiseren we daartoe diverse activiteiten en tegelijk houden we de deuren wagenwijd open voor iedereen die daaraan eenmalig of structureel wil bijdragen. Het idee is immers een netwerk en dat bouw je met elkaar.
Dus of je nu jong of ouder, nog niet eerder getrouwd of opnieuw single bent, weet je van harte welkom om je aan te sluiten. Dat kan door je aan te melden via deze link.
Aanstaande zaterdagavond 6 mei is er v.a. 19:30 uur ook weer gelegenheid om elkaar in een ontspannen sfeer te ontmoeten in ‘t Koffiehuisje van de Stadskerk. Kom gerust langs. We ontmoeten jou graag.