Vrouwenevent

Update: de locatie is gewijzigd! Jullie worden gewoon in De Stadskerk verwacht.

Ladies,

Wil jij krachtig leven? Mirjam van der Vegt komt een lezing geven over ‘De kracht van rust’. Met daarbij speciale aandacht voor ‘lessen uit de natuur’. Vanuit haar werk als trainster en schrijfster (haar boek over dit onderwerp was een bestseller!) deelt ze graag haar inzichten met ons. Vervolgens maken we een wandeling met opdrachten. Hoe kies jij voor rust? Ervaar je rust in je leven? Of wil je hierin groeien?

We zijn superblij dat Mirjam van der Vegt bij ons komt. En wat zou het fantastisch zijn als we met een grote groep vrouwen aanwezig zijn. Hoe toepasselijk, gezien het jaarthema van onze gemeente: ‘rust en inkeer’.

Kom een dag leren over de kracht van rust. Neem de tijd voor wat de natuur ons geeft.

We zien je graag!

Een hartelijke vrouwengroet, Team Vrouwenevents

Wanneer: zaterdag 13 april
Waar: De Stadskerk, Friesestraatweg 221  GRONINGEN

Programma:

9.00 inloop

9.30 lezing Mirjam incl. pauze

12.30 lunch

13.00 (ongeveer) vertrek naar Stadspark (eigen vervoer) en aansluitend wandeling met opdrachten

autoroute 6 min https://maps.app.goo.gl/BXhVPyF36qATD3NU8

fietsroute 12 min https://maps.app.goo.gl/1wfdEK9nfJ3NBcx79

16.00 (uiterlijk) einde in Stadspark

Kosten: €25,- (er zijn nog plaatsen beschikbaar)

Verrassingslunch: stel thuis een lekker en eenvoudig lunchpakketje samen (bv: 2 bolletjes & croissant) met wat drinken erbij. Deze lunch maak je als verrassing klaar voor iemand anders. Aldaar worden de lunches verdeeld. Mocht je dieetwensen hebben dan maak je de lunch gewoon voor jezelf.

Let op: trek gemakkelijke schoenen aan voor de wandeling. En neem pen en papier mee voor al je aantekeningen.

Vragen: mochten de kosten een belemmering zijn, stuur ons dan een bericht. We kijken graag wat er mogelijk is. Ook voor andere vragen mail je naar: vrouwenevents@destadskerk.nl

Over Mirjam van der Vegt
In mijn boeken, retraites en trainingen neem ik je mee op een avontuurlijke reis naar je hart en nieuwe inzichten. Zo leer je leven met zin en vreugde.

Mijn huidige activiteiten ontstonden twaalf jaar geleden vanuit een periode waarin ik zelf mijn hart (her)vond na een heftige burn-out. Als journalist bij actualiteitenrubrieken Twee Vandaag, Netwerk, en diverse dag- en maandbladen floreerde ik, maar in de drukte raakte ik mijzelf kwijt. De vraag drong zich op: wie ben ik als ik niets doe en heb?

Niet wetende dat dit de belangrijkste vraag van mijn leven zou worden, ging ik op weg, ontdekte de grond van mijn bestaan… en nog veel meer onverwachts! mirjamvandervegt.nl

Aanmeldformulier