Vrouwenevent

LET OP: INMIDDELS HEBBEN WE DE INFORMATIE MET BETREKKING TOT DEZE DAG PER E-MAIL VERZONDEN. OOK DE TIKVA-INDELINGEN HEBBEN WE VERSTUURD. MOCHT JE GEEN INFORMATIE HEBBEN ONTVANGEN, TERWIJL JE JE WEL HEBT AANGEMELD, NEEM DAN CONTACT OP VIA HETVROUWENHUIS@DESTADSKERK.NL.

Op zaterdag 11 februari 2023 verwelkomen we je graag tijdens het Vrouwenevent georganiseerd vanuit het Vrouwenhuis. Een dag vol inspiratie en toerusting om persoonlijk te groeien en te leren voluit te kunnen leven. Michelle van Dusseldorp (psychologe, bekend van onder andere Groundwork) zal komen om 3 lezingen te verzorgen over ‘Voluit Leven’.

Zo zal Michelle onder meer vertellen over de innerlijke belemmeringen die ons vaak weerhouden om voluit te leven én je handvatten aanreiken om hierin verandering aan te brengen.

Voorzien en ondersteunt door een pauze-programma ben je een dag weg, om samen met anderen te genieten van ontmoeting en diepgaand onderwijs.

Pauzeprogramma

Je kunt elkaar ontmoeten, uitrusten, bij- of napraten na iedere lezing. Ook kun je gebruik maken van de creatieve hoek waar je schildersezels tot je beschikking hebt. Tijdens het pauzeprogramma na zowel de eerste als de derde lezing kun je ook meedoen aan Tikva. We hebben hier per pauze 45 plekken voor beschikbaar.
Let op: helaas zijn er geen plekken meer beschikbaar en is aanmelden voor Tikva dus niet meer mogelijk!

Wat is Tikva?
Tikva is het Hebreeuwse woord voor ‘hoop”, “verwachting” en “geloof.” Tikva is een vorm van bewegen en een ontspanningsmethode die gericht is op balans en innerlijk vertrouwen. Deze manier van rust en ontspanning is geïnspireerd op Psalm 23. Bron: nextmovesport.nl

PRAKTISCH

Wanneer? zaterdag 11 februari 2023
Hoe laat? 09.30 – 16.00 uur

Voor wie? Alle dames vanaf 25 jaar
Waar? de Stadskerk, Hoofdlocatie

Helaas kun je geen ticket meer reserveren.