Financiële kosten, uitgaven en declaraties

Korte Beschrijving
Hoe om te gaan met financiële kosten, uitgaven en declaraties.

Proces voor financiële kosten, uitgaven en declaraties.

Beschrijving
Het is logisch dat er kosten gemaakt worden door de community’s. Als De Stadskerk proberen we deze kosten natuurlijk wel zo laag mogelijk te houden door slim om te gaan met de uitgaven, benodigdheden en investeringen. Bijvoorbeeld koffiebekertjes of thee/koffie, deze kunnen in overleg met Henk Smeman, Taakgroepleider Beheer, meegenomen worden vanaf De Stadskerk Hoofdlocatie. Zo hebben we ook diverse andere middelen beschikbaar, indien nodig, zoals een mobiele geluidsset voor bijvoorbeeld een doopdienst of buitenactiviteit. Dit is ook te lenen in overleg met Wubbo de Vries, beheerder van de werkplaats. Uitgangspunt is dat we de (financiële) middelen zoveel mogelijk vanuit De Stadskerk beschikbaar stellen voor alle community’s en NIET per community een potje, boekhouding of kostenplaatsen bijhouden. Daar tegenover staat dat het belangrijk is dat ook tijdens de communitysamenkomsten er aandacht is voor de gaven/collecte wat soms wat lastiger is als je ook in een andere vorm samenkomst dan een “standaard” dienst. Het is vanzelfsprekend dat de financiële inkomsten essentieel zijn om als kerk te blijven bewegen.

Facturen, uitgaven en declaratieproces
Alle kosten, facturen (voor bijvoorbeeld de locatie) en/of declaraties voor uitgaven kunnen via email verstuurd worden naar Thomas Bos, Hoofd Beheer & Organisatie van De Stadskerk. Facturen kunnen rechtstreeks verstuurd worden, declaraties dienen te worden ingediend middels het declaratieformulier (zie aanvullende bestanden).

Aanvullende bestanden

Contactpersoon voor meer informatie