KringenProject ‘Iedereen InGebed’

In het KringenProject ‘Iedereen InGebed’ willen we samen aan de hand van het boek van onze voorganger Theo van den Heuvel, leren bidden. We hebben het verlangen dat jij, u, ingebed bent in een team, in een groep of in een kring. Waarom? We zijn zoals in Johannes 13:14 staat geschreven, als volgelingen van Jezus geroepen om elkaar te dienen. Dit doen we door elkaar te willen zien, omarmen en laten bloeien en groeien in Christus.

In de week van 21 januari  2019 gaan we beginnen aan dit prachtige project.

EINDSTAND

Totaal # deelnemers:

Wist je dat:

• het KringenProject 10 avonden duurt (tot einde kringenseizoen)
  • jullie één keer in de twee weken bij elkaar komen
  • Het materiaal, de gespreksvragen, wordt aangereikt door het projectteam (deze is in ontwikkeling)
  • Iedere avond wordt ingeleid door een filmpje.
  • De kringleider kan in de WEEK voor jullie KRINGAVOND de gespreksvragen én de link naar het filmpje downloaden vanaf de website.
  • Heb je vragen? Stel ze gerust aan iemand uit het Projectteam, of mail met iedereeningebed@destadskerk.nl.

Persoonlijke verwachtingen

Tot aan de start van het project willen we graag de verwachtingen delen van een aantal ‘Stadskerkers’. Deel je de video’s op social media?

Kor Adema – Pastorale Oudste ‘Ouderen’

Kor Adema is betrokken bij de ouderen binnen de Stadskerk, hij deelt zijn overtuiging en verlangen om iedereen ‘InGebed’ te zien.

Theo van den Heuvel – voorganger

Theo van den Heuvel vertelt waarom hij zoveel verwachting heeft voor de gebedsweken en aansluitend het KringenProject Iedereen InGebed.

Judith Blokzijl – Werkgroep KringenProject

Judith Blokzijl maakt onderdeel uit van de werkgroep van het KringenProject ‘Iedereen InGebed’. Ze vertelt waarom zij zich inzet voor het Project.

Annemarije Hut – Kringlid

Onderdeel zijn van een kring is voor Annemarije erg belangrijk. Ze vertelt je waarom.

Jasper Dieters – Kringleider

Waarom is het zo belangrijk dat je als kring ‘vermenigvuldigt’ en in elkaar de nieuwe kringleider ziet? Jasper Dieters deelt zijn persoonlijke ervaring.

Pssst… Excuses voor de SLECHTE geluidskwaliteit.

Dennis de Valk – Hoofd Volwassenen

Waarom is het zo belangrijk dat je mee doet aan het KringenProject?
Dennis de Valk deelt zijn persoonlijke verlangen.

KringenProject Iedereen InGebed – Inspiratie-movie