Trouwen in de Stadskerk

Lief aanstaand bruidspaar,

Super dat jullie je oriënteren op het huwelijk! Als kerk zijn we erg enthousiast over het huwelijk. We zien het als een groot geschenk van God waar we dankbaar voor zijn en zorgvuldig mee om willen gaan. Het huwelijk is prachtig maar het is ook iets heel groots. Eeuwige trouw beloven en je hele leven delen met één iemand is nogal wat. Daarom vinden we het belangrijk om bij jullie betrokken te zijn als jullie ervoor kiezen om in de Stadskerk te trouwen. Dat betekent dat we in de eerste plaats graag in gesprek gaan om jullie beter te leren kennen. Jullie relatie met elkaar en jullie relatie met God is daarin het uitgangspunt.

Daarna zijn er nog een hoop andere onderdelen van de trouwdienst die geregeld moeten worden. Hiervoor hebben we brochure opgemaakt. Deze kun je inzien of downloaden via deze link.

Heb je de brochure goed doorgelezen en wil je in contact komen met ons? Vul dan onderstaand formulier in. Vraag jullie trouwgesprek zo snel mogelijk aan; minimaal 5 maanden voor jullie grote dag. Onze contactpersoon voor trouwdiensten, Ben van de Wetering, hij zal jullie aanvraag voor een trouwgesprek binnen een week beantwoorden.

Kunnen we de muziek tijdens onze dienst laten verzorgen door De Stadskerk?

Ja, wij willen graag een trouwgesprek

• Naam *
  • Naam partner *