Get Ready

Get Ready is een programma speciaal voor groep achters

We hebben 5 vrijdagavonden veel lol, maar staan ook stil bij serieuze onderwerpen die jou helpen je voor te bereiden op de brugklas. Dit doen we aan de hand van thema’s als de brugklas, vriendschap, groepsdruk, grenzen en identiteit. Daarnaast is er een boys/girlsnight over het thema seksualiteit.

We zien uit naar een geweldige tijd samen, jij ook?
Geef je dan snel op door het onderstaande formulier in te vullen.

Ps: Get Ready is een programma gecombineerd met het GBZ project. De grote broers en zussen nemen dus samen met hun groepje deel aan dit programma. Neemt jouw groep achter niet deel aan het GBZ project en wil hij/zij toch meedoen aan Get Ready? Dat kan natuurlijk. Wel zoeken we dan een grote broer of zus die hen deze avonden onder hun hoede neemt. Hierdoor kan de instroom in het programma misschien iets langer duren.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Je bent welkom in het Klein Auditorium, we starten om 20.00 uur en rond 21.30 uur ronden we af en mag je worden opgehaald.

4 oktober 2024 Avond 1
24 januari 2025 Avond 2
7 maart 2025 Avond 3
4 april 2025 Avond 4
16 mei 2025 Avond 5
13 juni 2025 Girlsnight
14 juni 2025 Boysnight

Als je het onderstaande formulier invult terwijl je ingelogd bent in MijnStadskerk kun je bovenstaande avonden in je persoonlijke MijnStadskerk-agenda terugzien. Zo mis je geen avond en worden eventuele aanpassingen direct in je agenda doorgevoerd. Zie Mijn Profiel – Instellingen voor de link naar jouw persoonlijke agenda-abonnement.