Kerstdankoffer

Hieronder kun je bijdragen aan het Kerstdankoffer door direct te geven via iDeal of door een eenmalige machtiging af te geven (via MijnStadskerk). Onderaan deze pagina vind je meer informatie over het Kerstdankoffer.

Direct geven via iDeal

Kies een bank voor iDEAL-betaling

Eenmalige machtiging

Om gebruik te maken van de mogelijkheid om een machtiging af te geven is het noodzakelijk dat je ingelogd bent binnen MijnStadskerk.

MijnStadskerk

We stellen de vraag vrijmoedig en ontspannen, zoals we ook in voorgaande jaren hebben gedaan.
Wil je bijdragen aan het kerstdankoffer? We willen met jouw bijdrage blijven investeren in (nieuwe) manieren om het goede nieuws van Jezus en Zijn Koninkrijk bekend te maken.
Om samen gemeente te zijn, gerichte op binnen én buiten. Want we zijn bedoeld om Gods liefde te ontvangen, te beantwoorden én door te geven.

God zorgt en God voorziet in wat er nodig is. Daar vertrouwen we op.

Hartelijke groet,

Hierboven kun je direct geven via iDeal of door middel van een eenmalige machtiging (via MijnStadskerk).

Tijdens de erediensten kun je ook geven aan het Kerstdankoffer, je kunt gebruik maken van de bekende manieren aangevuld met de optie te geven via een papieren Machtigingskaart of via een contante gift.
Wil je liever vanaf je bankrekening overmaken, dan kan dat via

NL37 SNSB 0944 3779 12
ten name van De Stadskerk (het kan zijn dat je ziet:Vrije Baptistengemeente Groningen)
onder vermelding van Kerstdankoffer 2023

Heb je vragen over geven, kijk dan op deze informatiepagina over geven.

Video Kerstdankoffer 2023