Kleur in Stad Braderie

Op zaterdag 4 mei willen we in de Stadskerk een BRADERIE organiseren. Van 10.00 tot 16.00 uur. Deze dag is bedoeld voor jong en oud, mensen die met regelmaat de Stadskerk bezoeken en mensen die er nog nooit zijn geweest. Iedereen is welkom en de entree is gratis.

We organiseren een rommelmarkt, een kledingmarkt, er zijn springkussens voor de kinderen en er is voldoende te eten en te drinken. Het wordt een prachtige, feestelijke dag voor jou!

PRAKTISCHE INFORMATIE

Je kunt tijdens de braderie op de volgende manieren betalen/ bijdragen:

– Braderiemunten

Je kunt ter plekke braderiemunten kopen (contant of met pin) om in te leveren bij de verschillende kramen. De munten zijn € 1,- per stuk.

– QR Code voor je aankopen

Bij iedere kraam hangt een QR code waarmee je je aankoop kunt betalen via iDeal. Omdat de transactiekosten relatief hoog liggen hebben we ervoor gekozen het minimum bedrag op € 5,- te stellen.

Let op: dit is geen donatie en daarom niet aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.

– QR voor donaties voor Quiet

Wil je niet iets kopen, maar wel het werk van Quiet ondersteunen? Dan kun je via iDeal een donatie doen door de QR code te scannen.

De Stadskerk beschikt over een ANBI-status, jouw gift is daarmee aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.

Ook zijn er verschillende initiatieven om te bezichtigen of deel van uit te gaan maken. Zo is er een marktkraam waar je advies kunt krijgen over duurzaamheid, er is een juwelier die je ringen weer oppoetst, er worden mooie schilderijen geveild en je kunt je haren laten knippen door een professionele kapper.

Voor alle activiteiten vragen we een klein geldbedrag. Alles met het doel om aan het einde van de dag een cheque met een mooi geldbedrag te kunnen overhandigen aan een (lokaal) goed doel.

Dit jaar hebben we gekozen voor Stichting Quiet.

“Het is niet altijd zichtbaar, maar armoede is overal. Quiet Groningen verbindt mensen in armoede, bedrijven en particulieren in de regio”

Meer informatie vind je op de website van Quiet.

Kom jij ook naar de KLEUR IN STAD | BRADERIE?

4 MEI 2024
VAN 10.00 TOT 16.00 UUR