SPRING middenbouw

Zit je in groep 3, 4 of 5?

Dan ben je van harte welkom bij de middenbouw!

YES, op de 1e en 3e zondag van de maand kunnen alle middenbouwers naar hun eigen kidstijd!

De kinderen beginnen allemaal in hun eigen groep (zie de agenda). Hier is alle tijd en ruimte om samen (buiten) te spelen en elkaar beter te leren kennen. Op de helft van de dienst gaan alle middenbouw groepen samen naar het Klein Auditorium. Daar is het feest! Er is een passend programma met aanbidding, een Bijbelverhaal, verwerking, gebed, spel en heel veel plezier. Stilzitten is geen optie en iedereen mag meedoen! De kinderen worden begeleid en gezien door bewogen en toegewijde kinderwerkers met een hart voor Jezus én kinderen.

Het is ons verlangen om door dit programma heen de kinderen te verbinden aan Jezus én aan elkaar! We leren ze over wie Jezus is en hoe ze met Hem kunnen leven. Maar ook dat ze Geliefd en Waardevol zijn. We vinden het zo belangrijk dat ze leeftijdsgenoten ontmoeten, elkaar beter leren kennen en samen (leren) wandelen met Jezus.

Op de 4e zondag van de maand zijn er verschillende mogelijkheden voor de kinderen van de middenbouw. Tijdens de 1e dienst zijn ze welkom in de eredienst in het Groot Auditorium. Tijdens de 2e dienst kunnen ze meedoen aan de SPORTKERK. Zie hier voor meer informatie: destadskerk.nl/sportkerk.

Veiligheid
Voor de veiligheid hebben we wel een maximum aantal kinderen ingesteld per kinderwerker, per ruimte (volgens officiële richtlijnen kinderopvang). Het kan daarom zijn dat je als ouder gevraagd wordt om te blijven. Leden en vaste gasten uit onze gemeente wordt gevraagd hierin voorrang te geven aan ‘echte’ gasten.

Inschrijven en ophalen
Voorafgaand aan de dienst kunnen de middenbouwers zich inschrijven bij hun eigen zaaltjes (zie agenda).

Het is de bedoeling dat alle ouders/verzorgers hun kinderen direct na de zegen ophalen en daarna koffie of thee te drinken. De kinderwerkers kunnen dan samen rustig afsluiten en opruimen.

Voor meer informatie of vragen over onze middenbouwers: Stuur Spring een bericht.