Onze community's

WELKOM

Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in de Community’s van de Stadskerk. De plek waarin we elkaar ontmoeten, plezier hebben, vreugde maar ook verdriet delen, kortom waar we omzien naar elkaar. Zoals je hierboven op de kaart kunt zien zijn we op verschillende plaatsen vertegenwoordigd. Iedere plek is uniek en eigen. Je kunt op het logo klikken om meer informatie te lezen over de betreffende Community. Ook kun je hieronder de lijst met actuele Community’s met bijbehorend e-mailadres vinden.

ONZE COMMUNITY’S

Klik op de naam om de detailpagina te openen, neem contact op door op het e-mailadres te klikken

WAAROM?

In een videoserie willen we periodiek getuigenissen delen van ervaringen met de Community’s.

Roel en Ankie Folkersma vertellen waarom ze het zo belangrijk en fijn vinden op hun Community.

Een verhaal uit de praktijk! Amarens en Adrie hebben elkaar ontmoet in de community in Haren (Onnen & Glimmen) en zijn sindsdien vriendinnen. Ze vertellen hoe ze elkaar ontmoetten en waarom zij met zoveel plezier naar de community gaan.

Waarom gaan Jeffrey en Jakob naar hun Community? In een korte videoboodschap delen de beide heren hun verhaal. Zij geloven in ‘de kracht van Community’s’.

WANNEER?

De tweede zondag van de maand is de zondag waarop we samenkomen in de Community’s. Op die zondagen zijn er geen ochtenddiensten op de Hoofd-en Centrumlocatie omdat we je dan graag in de gelegenheid stellen om ons en elkaar te ontmoeten in de community. Ben je daar nog nooit of al heel lang niet meer geweest? Helemaal niet erg! Meld je vandaag (opnieuw) aan via onderstaande knop. Je bent meer dan welkom, zonder jou is de groep niet compleet.

Voor de actuele agenda van onze community’s (en diensten) kun je gaan naar onze actuele agenda.

Heb je vragen of ben je nog niet aangesloten bij een community?
Meld je dan aan via het formulier achter de link hieronder.

LET OP: Het is goed mogelijk dat je gast bent van de Stadskerk en daarom nog geen MijnStadskerk-account hebt. In dit geval kom je op de Inlogpagina van ons Intranetplatform voor leden en gasten via onderstaande knop. Registreer je als gast om je te kunnen aanmelden voor een community en op vele andere manieren betrokken te zijn op de Stadskerk.

Community’s – Hoe het begon